Translate

6 Mart 2011 Pazar

Shakespeare der ki:

"Bloglar zihinlerin ekmeğidir, Milletin ekmeği ile oynamayın"


Tuna Kiremitçi


-------------------------------------------------------------------------------------


Arkadaşlar yolladığınız tarifler için teşekkürler.Bloglara ulaşılmadığı için linklerinizi ve yemek resimlerinizi alamıyorum.Umarım kısa sürede her şey yoluna girer.Siz yinede tarif yollamaya devam edin:)))

Sayfamızı boş bırakmıyalım,ziyaretcilerimize merhaba diyelim...


Shakespeare der ki:



* Kendimi her zaman mutlu hissederim.

Neden biliyor musunuz?

Çünkü kimseden bir şey ummam.

Beklentiler daima yaralar.



* Hayat kısadır. Öyleyse hayatınızı sevin.

Mutlu olun ve gülümsemeye devam edin.

Sadece kendiniz için yaşayın ve,

- Konuşmadan önce dinleyin,

- Yazmadan önce düşünün,

- Harcamadan önce kazanın,

- Dua etmeden önce bağışlayın,

- İncitmeden önce hissedin,

- Nefret etmeden önce sevin,

- Vazgeçmeden önce çabalayın,

- Ölmeden önce yaşayın.


*Hayat budur.


Onu hissedin,


onu yaşayın ve ondan hoşnut olun.

5 yorum:

  1. Selam canım umarım çok çabuk hallolur blog sorunu ve sende etkinliğini rahatca yaparsın sorunlar yüzünden etkinlik süresini biraz daha uzun tutarız sen merak etme emi:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. merhabalar,
    etkinliğiniz için tavuklu pırasa yemeğini yayınladım. kolaylıklar diliyorum.
    www.yemekbirask.com
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Selmacığım artık tarifleri alsan diyorum blogların bir çoğuna girilebiliyor sanırım bir kontrol edip alabildiklerini yayınlamaya başla istersen
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. merhabalar etkinliginiz devam ediyormu ???
    link verecektim ama bilemedigim icin önce bir sorayim dedim haber verirseniz yollarim tarifim yayinda sevgiler... hayirli cumalar

    YanıtlaSil
  5. hayattan hoşnut olabilmek zor, harika bir alıntı olmuş.

    YanıtlaSil

Beni yorumsuz bırakmayın lütfen. Yazdığınız her yorum benim için çok değerli.