Translate

25 Kasım 2011 Cuma

İLGİNÇ OJELER







9 yorum:

  1. Gazete harfli tırnağın yαpılışı;

    1) Oje sür.
    2) Kurumαsını bekle.
    3) Tırnαklαrının üstüne kolonyα sür.
    4) Kolonyα kurumαdαn önce tırnαklαrının üstüne gαzete bαstır.
    5) 1-2 dαkikα bαstırdıktαn sonrα çıkαr.
    6) Cilα sür.

    Hepsi süper görünüyor..

    YanıtlaSil
  2. Trnaklar çok guzel,bu halını sevenler hemen denemeli.

    YanıtlaSil
  3. harika görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  4. çok ilginç ojeler hakketten


    http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. ben en çok dördüncü ojeyi çok yaratıcı buldum...

    sevgiler,

    bengi
    www.miameko.blogspot.com
    www.bengiozkan.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Harika görünüyorlar çok beğendim.Bende ojelerle uğraşıp farklı şeyler yapmayı çok seviyorum :)
    Bu arada blogumda da china glaze oje hediye kampanyam var :)
    Katılmak istersen beklerim ;
    http://denemedenalma.blogspot.com/2011/11/tanacan-kozmetik-ile-2-kisiye-china.html

    YanıtlaSil
  7. Ben de hepsini beğendim..

    YanıtlaSil
  8. İlginç bir o kadarda güzeller

    YanıtlaSil

Beni yorumsuz bırakmayın lütfen. Yazdığınız her yorum benim için çok değerli.