Translate

7 Haziran 2010 Pazartesi

KİRLİ ÇAMAŞIRLAR


Genç bir çift, yeni bir mahalleye ve yeni evlerine taşınmışlar.


Bir sabah kahvaltı yaparken, karşı komşuları da

balkonda çamaşırlarını asıyormuş.


Kadın kocasına dönerek ,

" Bak , çamaşırları yeterince temiz değil,

çamaşır yıkamayı bilmiyor besbelli, belki de

doğru sabunu kullanmıyordur. Birde kadın olacak " demiş.


Kocası ona bakmış, hiçbir şey söylememiş,

kahvaltısına devam etmiş.
Kadın, komşusunun çamaşır astığını gördüğü her sabah

aynı yorumu yapmaya devam etmiş ....


Bir ay kadar sonra, bir sabah, komşusunun çamaşırlarının

tertemiz olduğunu gören kadın çok şaşırmış ve


" Bak " demiş kocasına ,

 Çamaşır yıkamayı öğrendi sonunda, merak ediyorum,

kim öğretti acaba ? "



Kocası gülümseyerek karısına bakmış ve

" Ben bu sabah biraz erken kalkıp penceremizi sildim "


demiş ...


Hayatta da böyle değil midir ?


Başkalarını izlerken gördüklerimiz, baktığımız pencerenin

ne kadar temiz olduğuna bağlıdır .


Birini eleştirmeden ve hemen yargılamaya başlamadan önce

kendimize bakmak ve ' iyi ' olanı görmeye

hazır olup olmadığımızı farketmek güzel bir fikir olabilir ...

Sevgiler..

Şimdi kalkıp camlarımızı silmeli mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beni yorumsuz bırakmayın lütfen. Yazdığınız her yorum benim için çok değerli.