24 Temmuz 2010 Cumartesi

Dohtur Bey


Dohtur Bey


verdiğin perhize budur gayratım,

bundan başka uyameyom dohtur bey!

üç sepet yumurta sabah kahvaltım,

teker teker sayameyom dohtur bey!



iki leğen pilav bir yayık ayran,

ister yağlı olsun isterse yavan,

yanına kesiyom beş kilo sovan,

yeyom yeyom doyameyom dohtur bey!




üç tencere bamya yerim bişinci,

yirmi tas su içip biraz koşinci,

her yanım sökülür karnım şişinci,

sağlam göynek giyemeyom dohtur bey!



şinciye acımdan çoktan ölürdüm,

sağolsun komşular gönderir dürüm,

bir guzudan çok yiyemem, var sözüm,

ayıp olur cayameyom dohtur bey!



bazı az geliyo beş kasa hurma,

yedi lahanadan yapıyoz sarma,

onuda mı yedin diye hiç sorma,

utanıyom deyemeyom dohtur bey!



günde iki çuval unum gidiyo,

avradım her sabah ekmek ediyo,

bir gazen fasille gönül ye deyo,

artırmaya gıyameyom dohtur bey!




senede gırk dönüm bostan ekerim,

benden başka kimse yemesin derim,

gavunu, garpuzu gabuklu yerim,

aceleden soyameyom dohtur bey!



bilmem bu işin sonu nere gider,

buyumuş gısmetim, buyumuş gader,

bir günde yediğim işte bu gader,

daha fazla yiyemeyom dohtur bey!



Bedirhan Gökçe

4 yorum:

  1. Hehhee çok güzeldi canım yaaa,bayıldım emeğine sağlık.selamlar...
    yeme yeme çok sıcak,

    YanıtlaSil
  2. Muhteşeeeem :)))) Varmı acaba böylesi....

    YanıtlaSil
  3. dürüm

    vay vay vay bu ne ya dohtor bey ben boyle sey gormedim dohter bey.

    YanıtlaSil
  4. canımsın yaa bu süperdi işte çoookkkk güldüm .
    teşekkürler:)))))))))))

    YanıtlaSil

Beni yorumsuz bırakmayın lütfen. Yazdığınız her yorum benim için çok değerli.