Translate

15 Temmuz 2010 Perşembe

ÜZÜM YEŞİLİ



Gel benim üzüm yeşilim

Yandaki zeytine gidelim

Gel benim üzüm yeşilim

Çam ağacına gidelim

Zeytinin rüzgarı tir tir

Çam ağacınınki pir pir

Benimki oldum olası delidir

Gel benim üzüm yeşilim

Nar ağacına gidelim

Gel benim üzüm yeşilim

Trabzon üzümüne gidelim

Gel benim üzüm yeşilim

Yeşillerin gönüllüsü

Yeşillerin durucusu

Haydi bakkala gidelim

Bir kilo üzüm alalım

Torba kağıdına girmeden

Yürü çeşmeyi boylayalım

Yıkansın üzüm yeşilim

Sonra salkım almalı

Çarşının içine dalmalı

"Var mı" "Var mı" diye sormalı.

Üzümün böyle derlisi

Yeşilin böyle toplusu.

Gel benim üzüm yeşilim

Haydi maviye gidelim

Biz değmesek

Mavi küser

Mavi bizsiz ne halteder

Gel benim üzüm yeşilim

Yeşillerin en nazlısı

Sen üzümün yeşilisin

Üzüm olman şart değil

Bir çok dallara konarsın

Hatır sualler sorarsın

Gel benim üzüm yeşilim

Seninle Bedros´a gidelim.



Bedri Rahmi Eyüboğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beni yorumsuz bırakmayın lütfen. Yazdığınız her yorum benim için çok değerli.