Translate

22 Mart 2012 Perşembe

ALZHAIMERA VEDA


Mümkünse, her sabah veya akşam, günde bir kez olabilir, sert bir


 zemin üzerinde çıplak sağ ve sol ayak üzerinde, GÖZLERİNİZ KESİN TAM

 KAPALI her iki kolunuz yanlara T şeklinde açık, yaklaşık 30 sn.'de 100'e

 kadar, tek ayak üzerinden "sesli" sayarak DENGE'de durma eğitimine

 vücudunuzu ve beyninizi mutlaka ACİL alıştırınız.
 İlk bir hafta sayamamanız çok normal. İlk bir haftadan sonra,

 100'e kadar sayarak bu eğitime vücudunuzu alıştırırsanız, ileride

 kesinlikle *ALZHAIMER *konusunda sorun yaşamazsınız.
Kaynak: Amerika'da yaşayan Kalp cerrahı Prof. Dr. Mehmet ÖZ
Huzurlu ve Kaliteli yaşamanız, "en az 100 yaşınıza kadar, her konuda

 birlikte sağlıklı yaşlanabilmemiz dileğiyle...
 
 
Resim alıntıdır.

6 yorum:

  1. bu bilgi çok önemli ve değerli bu gündene itibaren uygulamaya baslıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım için teşekkürler.Denedim ama malesef 35/40arasında kaldım.Ama her gün denemeye devam edeceğim.Çünkü soyumda demans hastalığı var..:(

    YanıtlaSil
  3. Basit gibi görünüyor ama ben de fazla yapamadım,arada denemek gerek..

    YanıtlaSil
  4. Gezi/yorum deneyin derim,sonuçta birşey kaybetmiyoruz.Belki faydası olur..

    YanıtlaSil

Beni yorumsuz bırakmayın lütfen. Yazdığınız her yorum benim için çok değerli.