Translate

8 Ocak 2010 Cuma

SU İÇMENİN ÖNEMİ



Çok önemli...Su içmek için uygun zamanlama


Su içmek için uygun zamanlama suyun insan vücudundaki etkinliğini azamiye çıkaracaktır.

Uyanır uyanmaz 2 bardak su - İç organları aktive eder

Her yemekten 30 dakika önce 1 bardak su - Hazma yardım eder

Banyodan önce 1 bardak su - Tansiyonun düşmesine yardım eder

Uykudan önce 1 bardak su - Kalp krizini ve felci önler

1-Beynimizin % 75' i sudur.

2. Vücut ısısını düzenler.

3. Hücrelere gıda ve oksijen taşır..

4. Solunum için oksijeni nemlendirir.

5. Yediklerimizi enerjiye çevirir.

6. Kanımızın % 83' üdür.

7. Atıkları (oksitleri) yok eder.

8. Hayati organlarımızı korur ve rahatlatır..

9. Kemiklerin % 22' sidir.

10. Gıdaları absorbe etmesinde vücuda yardım eder.

11. Adalelerin % 75' i sudur.

12. Eklem yerlerini rahatlatır , yastık vazifesi görür.

13.Beynimizin % 75' i sudur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beni yorumsuz bırakmayın lütfen. Yazdığınız her yorum benim için çok değerli.