Translate

7 Aralık 2012 Cuma

DOĞAL YOLLARLA KOLESTROLU DÜŞÜRME





DR İBRAHİM SARAÇOĞLUNDAN KOLESTEROLÜ DÜŞÜRMEK İÇİN NARÇİÇEĞİ


Dr İbrahim Saraçoğlu kolesterolü düşürmek için Nar çiçeği kürü : 1 su bardağı suyun içine 1,5 yemek kaşığı nar çiçeği komularak kaynatılır. Günde 1 defa içilir. Bu karışım hem kolesterolü, hem tansiyonu düşürür.

* Ayrıca ; Enginar ve yeşil mercimek iyi birer kolesterol düşürücüdür


DR ELİF GÜVELOĞLU KOLESTEROL DÜŞÜREN DOĞAL FORMÜL

Kolesterol yüksekliği sağlık açısından ciddi bir sorundur. Kolesterolünüzü düşürmek için, doğal yöntemlerden faydalanabilirsiniz. Bu doğal önerilerden bir tanesi de , Dr Elif güveloğlundan geldi.

GEREKLİ MALZEMELER :

* 1 tatlı kaşığı yeşil çay,

* 1 çay kaşığı biberiye,

* 1 çay kaşığı ökseotu,

* 1 çay kaşığı ısırganotu,

* 1 çay kaşığı karabaşotu,

* 1 kaşık limon kabuğu

* 1/2 lt su,

HAZIRLANIŞI VE KULLANIM ŞEKLİ : Suyu kaynatıp, tüm bitkileri içine atın. Demlenmeye bırakın. Ilıkken süzün. Aç karnına, günde 2 defa için.

ÖNEMLİ UYARI : Yüksek tansiyon problemi olanlar, biberiyeyi kullanmasın.

2 yorum:

  1. Merhabalar; bu da güzel bir tarifmiş ama ben bu kadar uğraşmadım, sabahları aç karnına yeşil çay içtim ve kötü kolesterolüm 260dan 180 civarına düştü 6 ayda, açıkcası spor ve diyet de yapmadım onları da yapsaydım daha da düşerdi. tavsiye ederim. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel,kolestrolünüzü düşürmeyi başarmışsınız.Benim de yüksek,304.İlaç kullanıyorum ama içime sinmiyor.Düşürmek için doğal yolları araştırıyorum.Yeşil çayı tüketiyorum,ama aç karnına deneyeceğim.Yorum ve bilgi için teşekkürler Hobicafe..

      Sil

Beni yorumsuz bırakmayın lütfen. Yazdığınız her yorum benim için çok değerli.