Translate

26 Aralık 2012 Çarşamba

KABAK TATLISI



MALZEMELER

Malzemeler
  • 1kg. bal kabağı (Kabukları soyulmuş ve dilimlenmiş)
  • 1 Su bardağı toz şeker
  • Yapılışı
  • Ayıklanmış kabakları bol su ile yıkayın.
  • Yıkanmış kabakları yayvan bir tencereye dizin.
  • Toz şekeri üzerine serpin ve tencerenin kapağını kapayarak, bir gece bekletin.
  • Ertesi gün, kabak ve erimiş şekerleri orta ateşte, tencerenin kapağı hafif aralık olacak şekilde,
  • kabaklar yumuşayıncaya kadar pişirin.
Pişen kabaklar düz bir tabağa alınarak üzerine tarçın,ceviz veya hindistan cevizi serpilerek servis edilir.Afiyet olsun.

4 yorum:

  1. Bayılıyorum bu tatlıya,geçen haftada ben yapmıştım.Çok güzel olmuş ellerine saglık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,heden.Sana da afiyet olsun..

      Sil
  2. kabak tatlısı severek tükettiğimiz bir tatlı...sizin ki de nefis gözüküyor afiyet olsun

    YanıtlaSil

Beni yorumsuz bırakmayın lütfen. Yazdığınız her yorum benim için çok değerli.