Translate

25 Şubat 2010 Perşembe

İYİ KANDİLLER


SEVDİM SENİ MABUDUMA


Sevdim seni ,Mabuduma canan diye sevdim

Bir ben değil, alem sana hayran diye sevdim

Evlad-ı iyalden geçerek ben , ravzana geldim

Ahlakını methetmede Kur'an, diye sevdim

Kurbanın olam şahı resul, kovma kapından

Didarına müştak olan yezdan diye sevdim

Mahşerde nebiler bile senden medet ister

Gül yüzlü melekler sana hayran, diye sevdim
*****************
Mabud=İlah,rabb,Allah
Canan=Sevgili
Evlad-ı iyal=Çoluk ,çocuk
Ravza=Bahçe,cennet(Doğrusu Ravda)
Şah-ı resul=Peygamberlerin şahı
Didar=Yüz,çehre
Müştak=Özleyen
Yezdan=İlah,Hüda,Mevla
Nebi=Peygamber

1 yorum:

  1. Gül bahçesine girenler gül olmasalar da gül kokarlar. Kainatin en güzel gülünün(S.A.V) kokusunun üzerinize olması temennisiyle. Mevlit Kandiliniz Mübarek Olsun.

    YanıtlaSil

Beni yorumsuz bırakmayın lütfen. Yazdığınız her yorum benim için çok değerli.