Translate

16 Mart 2010 Salı

SERAMİK DUVAR PANOLARI














































7 yorum:

  1. Üstteki otantik kızlara bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. üstteki otantik kızlar ve alttaki balıklara bayıldım. Çok güzeller...

    YanıtlaSil
  3. Seramikler çok güzel ama kim yapmış, kimlerin el emeği bilmek isterim.Ellerine sağlık.
    Saygılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukardaki panolar genellikle otel lobileri için çalışılmış,ben de sanatçılarını tanımıyorum.Resimleri çeşitli kaynaklardan biriktirmiştim..

      Sil
  4. vallahi ellerinize sağlık her biri birbirinden güzel gercekten mükemmel olmuş bende yapmak isterim böle şeyler.maşallah

    YanıtlaSil
  5. son 13 görsel taç seramik sanat atölyesinde gerçekleştirilmiştir. Daha kapsamlı görsel ve bilgi için www.tacseramik.com

    YanıtlaSil

Beni yorumsuz bırakmayın lütfen. Yazdığınız her yorum benim için çok değerli.