Translate

13 Şubat 2012 Pazartesi

KAYISI TATLISI




Malzemeler




150 gr gün kurusu kayısı

2 tane karanfil

½ sb.su

2 çorba kaşığı irice kıyılmış ceviz içi

½ yemek kaşığı tereyağı

1 çay bardağı toz şeker


Tarçın (arzuya göre)


HAZIRLANIŞI


Gün kurusu kayısılarını  tereyağında, orta ısılı ateşte biraz kavurun.

Toz şekerini,suyunu ve karanfili ilave edin, kayısıları suyu

çekene kadar pişirin. Ocaktan aldıktan sonra malzemeleri fırın kabına

alın.Önceden ısıtılmış fırında 170 derecede 15-20 dk.pişirin.Ilınınca

servis tabaklarına alın. Üzerlerine iri kıyılmış ceviz içi veya arzuya göre tarçın

ile süsleyerek servis yapabilirsiniz.Afiyet olsun.

1 yorum:

  1. kuru incirin tatlısını denemiştim ama kayısınınkini ilk defa gördüm.. çok güzel görünüyor.. ellerinize sağlık.. ben de beklerim: ) sevgiler...

    YanıtlaSil

Beni yorumsuz bırakmayın lütfen. Yazdığınız her yorum benim için çok değerli.