Translate

28 Aralık 2009 Pazartesi

Yeni Yıl Gelmiş








hiç boşuna uğraşma;

yeni de olsan,

açmam sana kapımı.


ben;

seni de, senden öncekileri de

çok iyi tanırım,

daha fazla ağartmam saçlarımı…


davetsiz misafirsin bende;

hiç kusura bakma!

ne karşılıyorum,

ne de alkışlıyorum seni.



ne çamları katlediyorum,

ne gelişine mumlar yakıyorum,

ne de;

şerefine havai fişekler atıyorum...



bir feleğe,

bir kendime,

bir de;

senden öncekilere çatıyorum...


senden öncekiler de yeniydiler,

şimdi onlar da eskidiler.

hep ben istemiştim,

ama onlar benden götürdüler...



vermek yazmaz kitabınızda,

sizler hep alansınız.

sizler hep çalansınız,

sizler hırsızsınız,

hırsız! ...



şikayetçiyim sizlerden

zalim yıllar.

haydi cevap verin:

çocukluğumu,gençliğimi

nereye sakladınız?

n'olur söyleyin bana

onlara ne yaptınız?

hayallerimi,ümitlerimi

üç-beş kuruşa kimlere sattınız? ...



yeni yıl da olsanız,

eski yıl da

benim için;

birbirinizden farksızsınız...



Ömer Osman Avcı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beni yorumsuz bırakmayın lütfen. Yazdığınız her yorum benim için çok değerli.